If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
обаче си трябва да се източи климаника и още куп нещица за да се стигне до вентилаторчето--щото бушончетата нагарят след като има повишена консумация от вентилатора..иначе при нормално действие няма да се стопи.така и така се стига до смян а вентилатор и цената му не е приятна многопосле изчезват всички надписчета и парното си работи окей
А бе да ви кажа честно,според мен има няколко проблема при 166,някои блокират на топло,други на студено,трети на влажно.В Англииския форум има много писано,но почти никой не е стигнал до решение.Лошото е че и Алфа вдигат ръце,и незнаят къде е проблема
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Благодаря на всички отзовали се и да кажа чесно добих ясна представа за нещата. Преди да заредя климатика за лятото ще се разглоби за почистване, смазване и проверка и тогава всичко ще стане ОК. Но това най рано месец март. Отново големи благодарности.
Поздрави
Дамян
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
написах за проблема вентилатор: и защо нагаря първо предпазителя-за другия проблем с клапите .....е друга бира.ама нали съм аптекър ....откъде да знам тия работи
написах за проблема вентилатор: и защо нагаря първо предпазителя-за другия проблем с клапите .....е друга бира.ама нали съм аптекър ....откъде да знам тия работи
Не знам как да го разбирам това мнение но от собствен опит знам че не са ми леви ръцете и което съм започнал съм го довършил. Което не го разбирам търся помощ от грамотни хора но уви не винаги уцелваш такива и после става една...........
колеги и аз имам този проблем, но при мен не работи - нито топло, нито студено... само когато му кефне се стоплям за малко, но после пак същата работа. Ходих в сервиза на Алфа Варна, по време на диагностиката заработи за кратко, неможаха да ми кажат какъв е проблема.. проверил съм всички бушони-здрави са
колеги и аз имам този проблем, но при мен не работи - нито топло, нито студено... само когато му кефне се стоплям за малко, но после пак същата работа. Ходих в сервиза на Алфа Варна, по време на диагностиката заработи за кратко, неможаха да ми кажат какъв е проблема.. проверил съм всички бушони-здрави са
В тоя ред на мисли моите също са здрави и не са нагорели но стигнах до извода че датчика който мери вътрешната температура се ослушва нещо и работи когато си иска и от там се шашка цялата система.
Искам да попитам знаещите тоя климатроник поддържа ли зададените градуси /в смисъл духа топло после малко студено после пак малко топло после пак малко студено и така до края на света/ или духа постоянно топло.
Поздрави
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Датчика, който мери температурата в купето се замира отдясно под волана. Има една пластмасова решетка отпред, която лесно се маха. Самия датчик представлява терморезистор и миниатюрен вентилатор в един корпус. С годините вентилатора се задръства със сажди и всякакви мръсотии, каквито е имало в купето. Та този вентилатор като блокира ефекта е следния:
Палиш, тръгваш. Парното заработва и духа топличко, даже по-толо от необходимото. Като ви стане достаъчно топло датчика също се стопля и казва на системата да пусне малко студено. Само че понеже датчика е закътан и вентилатора му не работи си остава топъл, а климатроника продължава да духа студено, студено, студено..... Почваме да се чудим какво става. Термостат ли е? Какво ли? Но, температурата на мотора е на 6, а вътре духа студено. Нагласяте температурата на HIGH и пак почва да духа топло. Само, че ще ви отвее. Не си е работа. Сваляте на градуси и пак духа студено. Това е защото на HIGH, климатроника не "гледа" този датчик а отдава максималното количество топлина.
Ако разпознахте себе си в описаната ситуация трябва да свалите датчика, което е доста "неудобна" процедура и да го извадите от "блатото", в което се намира. Аз направих така. Някои хора казват, че ставало и с прахосмукачка без да го свалят. По-мързеливите могат да опитат. Аз обичам като правя нещо обаче да съм сигурен в резултата и го правя по традиционния начин.
Успех на заинтересованите!
Преди малко се опитах да сваля датчика с вентилаторчето но не видях букса за кабелите. Някой може ли да каже как да го откача от кабелите за да го почистя на топло.
Може и без да го сваляш...с една клечка за уши да го почистиш
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment