Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработещо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Преди да разглобиш колата да ти кажа че радиатора на парното и този на климатика се свалят от вън!!!!
    Искаш да кажеш че всичко излиза като махна чистачките и пластмасите покрай тях. Ако е така направо СУПЕР.

    Поздрави
    Дамян
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

    Comment


    • #17
      Точно така

      Click image for larger version

Name:	Al1.jpg
Views:	1
Size:	76.5 Килобайта
ID:	2294034 Click image for larger version

Name:	Al2.jpg
Views:	1
Size:	70.8 Килобайта
ID:	2294035
      Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:05.
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #18
        обаче си трябва да се източи климаника и още куп нещица за да се стигне до вентилаторчето--щото бушончетата нагарят след като има повишена консумация от вентилатора..иначе при нормално действие няма да се стопи.така и така се стига до смян а вентилатор и цената му не е приятна многопосле изчезват всички надписчета и парното си работи окей
        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
        kavasaki zzr-600 100 жребеца
        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

        Comment


        • #19
          А бе да ви кажа честно,според мен има няколко проблема при 166,някои блокират на топло,други на студено,трети на влажно.В Англииския форум има много писано,но почти никой не е стигнал до решение.Лошото е че и Алфа вдигат ръце,и незнаят къде е проблема
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Благодаря на всички отзовали се и да кажа чесно добих ясна представа за нещата. Преди да заредя климатика за лятото ще се разглоби за почистване, смазване и проверка и тогава всичко ще стане ОК. Но това най рано месец март. Отново големи благодарности.

            Поздрави
            Дамян
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #21
              написах за проблема вентилатор: и защо нагаря първо предпазителя-за другия проблем с клапите .....е друга бира.ама нали съм аптекър ....откъде да знам тия работи
              75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
              kavasaki zzr-600 100 жребеца
              147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
                написах за проблема вентилатор: и защо нагаря първо предпазителя-за другия проблем с клапите .....е друга бира.ама нали съм аптекър ....откъде да знам тия работи
                Не знам как да го разбирам това мнение но от собствен опит знам че не са ми леви ръцете и което съм започнал съм го довършил. Което не го разбирам търся помощ от грамотни хора но уви не винаги уцелваш такива и после става една...........

                Поздрави
                Last edited by mian4o; d.m.y г., 20:17.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • #23
                  колеги и аз имам този проблем, но при мен не работи - нито топло, нито студено... само когато му кефне се стоплям за малко, но после пак същата работа. Ходих в сервиза на Алфа Варна, по време на диагностиката заработи за кратко, неможаха да ми кажат какъв е проблема.. проверил съм всички бушони-здрави са
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 200 Бягащи кончета

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от boxsiora Покажи съобщение
                    колеги и аз имам този проблем, но при мен не работи - нито топло, нито студено... само когато му кефне се стоплям за малко, но после пак същата работа. Ходих в сервиза на Алфа Варна, по време на диагностиката заработи за кратко, неможаха да ми кажат какъв е проблема.. проверил съм всички бушони-здрави са
                    В тоя ред на мисли моите също са здрави и не са нагорели но стигнах до извода че датчика който мери вътрешната температура се ослушва нещо и работи когато си иска и от там се шашка цялата система.
                    Искам да попитам знаещите тоя климатроник поддържа ли зададените градуси /в смисъл духа топло после малко студено после пак малко топло после пак малко студено и така до края на света/ или духа постоянно топло.

                    Поздрави
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                    Comment


                    • #25
                      Ако не променяш градусите духа едно и също постоянно
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • #26
                        благодаря mian4o, ще проверя
                        Last edited by boxsiora; d.m.y г., 22:50.
                        Alfa Romeo 166 2.4JTD 200 Бягащи кончета

                        Comment


                        • #27
                          Датчика, който мери температурата в купето се замира отдясно под волана. Има една пластмасова решетка отпред, която лесно се маха. Самия датчик представлява терморезистор и миниатюрен вентилатор в един корпус. С годините вентилатора се задръства със сажди и всякакви мръсотии, каквито е имало в купето. Та този вентилатор като блокира ефекта е следния:
                          Палиш, тръгваш. Парното заработва и духа топличко, даже по-толо от необходимото. Като ви стане достаъчно топло датчика също се стопля и казва на системата да пусне малко студено. Само че понеже датчика е закътан и вентилатора му не работи си остава топъл, а климатроника продължава да духа студено, студено, студено..... Почваме да се чудим какво става. Термостат ли е? Какво ли? Но, температурата на мотора е на 6, а вътре духа студено. Нагласяте температурата на HIGH и пак почва да духа топло. Само, че ще ви отвее. Не си е работа. Сваляте на градуси и пак духа студено. Това е защото на HIGH, климатроника не "гледа" този датчик а отдава максималното количество топлина.
                          Ако разпознахте себе си в описаната ситуация трябва да свалите датчика, което е доста "неудобна" процедура и да го извадите от "блатото", в което се намира. Аз направих така. Някои хора казват, че ставало и с прахосмукачка без да го свалят. По-мързеливите могат да опитат. Аз обичам като правя нещо обаче да съм сигурен в резултата и го правя по традиционния начин.
                          Успех на заинтересованите!

                          Comment


                          • #28
                            Преди малко се опитах да сваля датчика с вентилаторчето но не видях букса за кабелите. Някой може ли да каже как да го откача от кабелите за да го почистя на топло.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140HP

                            Comment


                            • #29
                              Кабелите са запоени за платката. Куплунга е по-навътре и разкачането му е част от удоволствието
                              Ето така изглежда датчика свален:
                              http://cgi.ebay.co.uk/ALFA-ROMEO-156...item4aa4b81969

                              Comment


                              • #30
                                Може и без да го сваляш...с една клечка за уши да го почистиш
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X